det tar emot,

nu är ja depp, har av anmält mig från dressyr tävlingen imorgon..
det passar bara inte så bra just nu.
men iaf, dagen började i stallet!,
hade sitsträning!, vi fick typ rida på massa olika sätt på bävern,rigoletto och indra.
hahha, rätt kul faktist. lite halv läskigt att blunda när man rider!
sen vart de stanna ett tag i stallet, elin häng:D,
sen vart de hem å sen va me malin å allis, vi färgade håret, ja å malin, malin är nu mera brunett så alla vet, hon har ljustbrunt vilket passar henne perfa, ja bara fylde i min hårfärg lite!
sen kom edvin, vi chilla lite blabla, sen så gick vi till dom fina kajsa å amanda, gurra å arvid var även där.
malin skulle snacka me gurra så ja va lite med dom, sen var vi ute ett tag å sen vart det att gå hem runt 11.
nu sitter jag här och har ont i hela kroppen, krig på gympan, fyfan. igår as!,
vi hade basket, men det vart snarare ruggby!
as alla hoppa på varandra tacklades å massa, preuse sparkade mig på vaden så ja knappt kan gå, men har ja sträckt mig typ vid höften så ja har as ont, ahha.
men nu ska jag snart sova för jag är trötter!
du är finast

ebbaaaaaaaah


allis och ebbah


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vill du vara med och tävla om veckan blogg?

gå då in på bloggen och anmäl dig ;)

2010-03-07 @ 19:21:28
URL: http://lottice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0