du är den finaste jag vet

fredag, äntligen fredag!(Y)
efter skolan blev de stallet på dirr, ahhaha
vart hopplektion på bävern, hihi. hon var seg i början men sen vart de fart!
det gick jätte bra tills vi skule hoppa en liten bana då var hon trötter:P.
hon vart seg å vi kom efter kajsa å carro som red före, å så höll ja å carro på att krocka men vi klara det så kom lite ur kontroll, tur att man har en häst som hoppar allt?:D
sen vart det att fodra, vilket är jobbigt eftersom jag är själv att göra de så får springa efter slavar. matilda blev min räddning:D, tackaaaar!
sen vart de hem å käka pizzzaaa vilket alltid gillas,
å nu har ja precis dushat och ska göra mig i årdning för bioo med dom bästa moa å amanda!
blir alice i underlandet!, hoppsa den är braa nu:D,
blir nog itne något mer inlägg idag eftersom filmen slutar väldigt sent för ja ska upp tidigt imorgon-,-
vi har dressyrträning kl.9, men de blir väll kul ändå.
har ju min älskling så!
byeeeee slänger upp en bild på natasjia (bävern)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0