i can't understand?

halvstudiedag idag dåe:d, passa wätt bra(Y)
efterskolan drog ja jonna å allis till allis, chilla där ett tag, sen drog vi te willys och ja köpte skorpor och sprutgrädde till den varma oboyen,
mohahha, send rog vi till mig och åt (a.
tyvär vart det grädde kvar.. det slutade med gräddkig, allis skulle lägga en liten klick på min näsa å lite när hon va klar sa hon vänta ja ska ta kort, men nej ist sruta hon i hela fejat-.-
men ja gav igen, jag kan konstatera att grädde luktar nt gott.
sen drog vi te jonna å typ gjorde allt möjligt!
ja å allis drog vid 8 typ, snacka lite me axel å edvi på vägen hem,
när ja kom hem så år jag å satt mig vid datan, och nu sitter ja vid den bärbara inne i rummet,
skulle prvoa avokado, men fyfan va äckligt trode ja skulle spy, så jonna å allis nu ahr ja smakat och nej de gör jag nt igen, blääääää!, den får 0,0000 av 10. ahahha så ja tog mej lite vindruvor ist, vilket är mkt godare!
nu skaa jah kolla tv reesten av kvällen, orkar nt dusha ikväll ahatar att sova med blött hår får gå upp lite tidigare imorgon bara,
byeeeeeee, slänger upp nåra cambilder!



Kommentarer
Postat av: amanda

vem gillar ebba ? :D

2010-03-11 @ 21:15:10
URL: http://amandagerths.devote.se
Postat av: ebbah

jadu:D§

2010-03-11 @ 21:58:06
URL: http://ebbajosfinehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0