kvällsmys

tjullu!
nu ska jag sätta på ett andravenyn avsnitt å äta lite kvällsfika.
idag har det varit en rätt bra skoldag!, hade so-prov.
gick bra fick utmärkt(Y)
sen efterskolan skulle ja egentligen till stallet men Allis var utelåst så det vart att va me henne ist!
vi chilla bara, satt vid datan, ddampa å kolla tv.
allis drog hem för ett tag sen för att hon skulle kolla halv åtta hos mig,det suger enligt mig!
men nu kollar jag på det ändå, men bara för att jag sitter vid den bärbara inne i vardagsrummet.
hhaha, men nu ska jag sätta på andra avenyn!
så byeee,
försten är det någon som vill bli länkad?,
isnf släng en komentar så lägger jag in eran blogg under länkar?:d
fast då får ni länka min blogg också?(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0