MEN TJENA

nu har ja nt bloggat på nåra dagar men ja har nt haft lust.
så nu gör vi igen. En helt vanlig skol dag, med hemkunskap med SUNSHINE
på slutet, jag tål inte kvinnan.
vi hade ''muffinskalas'' kallade hon det.
jag och Anton är helt klart bästa teamet?(Y)
dom vart faktist fina tills Anton mosade dom.
men han han inte mosa alla.
jag saknar Yvonne:(, hahahahah
om jag saknar Yvonne förstå då hur hemsk ''sunshine'' är.
sen efterskolan har ja bara chillat å tagit hand om mig själv vetni(Y)
jag har städat mitt rum?, det behövdes mer en någonsin jag såg nt golvet av alla kläder som låg utspriddaxd.
men nu ere gjort. med lite musik å så går det snabbt!
om ni inte ser det så har jag gjort om bloggen väldigt enkelt, så när jag har tid ska jag fixa mer!.
nu ska jag kolla andra avenyn fetersom ja missade de igår ju:(,
å sen har jag ett glee avsnitt som väntar men de får ja ta någon annan dag.
och ja undrar om inte jag har gått och blivit kär?
ebbah kär nae de låter inte så bra och väldigt ovanligt.
kramisar ebbah ju
kisses


Kommentarer
Postat av: kajsaaa

sv: du är snygg som få!

love you girl

2010-03-11 @ 22:29:01
URL: http://kajsamedettk.blogg.se/
Postat av: moa

jag vet att ebbah har gått o blivit kär!

love you§§

2010-03-11 @ 22:47:17
URL: http://moavendelapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0